System do cyfrowej komunikacji na ekranach monitorów
Nawet 80% konsumentów podejmuje decyzje o zakupach dopiero w miejscu sprzedaży. Wystarczy ich zaskoczyć, zwrócić uwagę i zachęcić, by skorzystali z oferty tu i teraz. I w tym momencie wkracza system Digital Signage, dzięki któremu na ekranach prezentuje się treści multimedialne, które są widoczniejsze i bardziej zapadają w pamięć. Prosty monitor zmienia się w skuteczne narzędzie marketingowe, które w czasie rzeczywistym informuje o aktualnych promocjach, nowościach czy wydarzeniach. Głównym celem Digital Signage jest tworzenie komunikatów zachęcających do podejmowania spontanicznych i natychmiastowych decyzji o zakupie.
Statystyki nie kłamią
%
70 proc klientów zwraca uwagę na reklamy zewnętrzne
%
Dynamiczne obrazy sprzedają 32 proc. więcej
%
20 proc. klientów pod wpływem reklamy multimedialnej, dokonuje spontanicznego zakupu
Już dziś rozpocznij przygodę z Digital Signage
Miesiąc darmowego testowania!
Co zyskasz wybierając Digital Signage?
Czas i pieniądze
Emisja treści marketingowych w formie cyfrowej jest tańsza niż drukowanie ulotek, katalogów i gazetek promocyjnych. Z dowolnego miejsca, jednym kliknięciem tworzysz profesjonalne reklamy i przesyłasz je do monitorów. Dajesz klientowi natychmiastowy dostęp do informacji i angażujesz w czasie rzeczywistym.
Efektywność
Cyfrowe komunikaty nie tylko obniżają koszty marketingu, ale również generują przychody. Dzięki nim można zwiększyć sprzedaż nawet o 30%. Przyciągasz klientów, którzy być może nigdy nie weszliby do sklepu. Informujesz o produktach, których być może nigdy by nie zobaczyli i nie kupili.
Wszechstronność
Digital signage łączy się z internetem, co oznacza, że możesz przedstawiać swoim klientom najróżniejsze informacje: pogodę, kanały na Twitterze, posty na blogach czy filmy z takich witryn jak YouTube i eHow. Możesz edukować, wyświetlając filmy instruktażowe, informować o walorach zdrowotnych swoich produktów. Możliwości są praktycznie nieograniczone.
Zaprojektowane przez ©iMediaGO 2019