System do cyfrowej komunikacji na ekranach monitorów

Nawet 80% konsumentów podejmuje decyzje o zakupach dopiero w miejscu sprzedaży. Wystarczy ich zaskoczyć, zwrócić uwagę i zachęcić, by skorzystali z oferty tu i teraz. I w tym momencie wkracza system Digital Signage, dzięki któremu na ekranach prezentuje się treści multimedialne, które są widoczniejsze i bardziej zapadają w pamięć. Prosty monitor zmienia się w skuteczne narzędzie marketingowe, które w czasie rzeczywistym informuje o aktualnych promocjach, nowościach czy wydarzeniach. Głównym celem Digital Signage jest tworzenie komunikatów zachęcających do podejmowania spontanicznych i natychmiastowych decyzji o zakupie.

Statystyki nie kłamią

%

70 proc klientów zwraca uwagę na reklamy zewnętrzne

%

Dynamiczne obrazy sprzedają 32 proc. więcej

%

20 proc. klientów pod wpływem reklamy multimedialnej, dokonuje spontanicznego zakupu

Już dziś rozpocznij przygodę z Digital Signage

Miesiąc darmowego testowania!

Co zyskasz wybierając Digital Signage?

Czas i pieniądze

Emisja treści marketingowych w formie cyfrowej jest tańsza niż drukowanie ulotek, katalogów i gazetek promocyjnych. Z dowolnego miejsca, jednym kliknięciem tworzysz profesjonalne reklamy i przesyłasz je do monitorów. Dajesz klientowi natychmiastowy dostęp do informacji i angażujesz w czasie rzeczywistym.

Efektywność

Cyfrowe komunikaty nie tylko obniżają koszty marketingu, ale również generują przychody. Dzięki nim można zwiększyć sprzedaż nawet o 30%. Przyciągasz klientów, którzy być może nigdy nie weszliby do sklepu. Informujesz o produktach, których być może nigdy by nie zobaczyli i nie kupili.

Wszechstronność

Digital signage łączy się z internetem, co oznacza, że możesz przedstawiać swoim klientom najróżniejsze informacje: pogodę, kanały na Twitterze, posty na blogach czy filmy z takich witryn jak YouTube i eHow. Możesz edukować, wyświetlając filmy instruktażowe, informować o walorach zdrowotnych swoich produktów. Możliwości są praktycznie nieograniczone.